۱۳۹۱ اسفند ۱۴, دوشنبه


بررسی  حمله  اسرائیل  به  ایران

آقای نا تیا نا هو نخست وزیر اسرائیل بعد از پایان بنشین و پاشوری گروه 5 +1 در قزاقستان گفت ایران باید مجازات نظامی شود.   

وزیر دفاع اسرائیل آقای اهود باراک در مصاحبه با تلویزیون آلمان در رابطه با لزوم حمله به ایران و نابود کردن تأسیسات هسته ای اظهار داشت،  دولتمردان اسرائیل برای امنیت مردم اسرائیل ناگزیر است   تأسیسات اتمی ایران را نابود کند.

البته تأمین امنیت مردم، وظیفه هر دولت متعهدی است و این گفتار بخودی خود عمل قابل انتقادی نیست. مشکل در این است  دولتمردان اسرائیل به بهانه امنیت کشور خودشان هر عمل تجاوز کارانه و فاجعه باری را می توانند  توجیه کنند.  ولی متأسفانه دولتمردان اسرائیل در قالب استعمارگران و زورگویان در آمده رفتار و گفتار خود را بر پایه عوامفریبی تنظیم می نمایند. و برابر آمار دولت اسرائیل یکی از منفورترین دولت ها است.

دولتمردان اسرائیل اگر فراموش کرده اند باید بدانند ملت ایران فراموش نکرده اند که در جنگ   تحمیلی عراق  به ایران  با فروش سلاح و لوازم یدکی و جنگ افزار به جمهوری اسلامی  نه تنها  تنور جنگ را گرم نگه داشتند. بلکه یک  میلیارد دلار پول به جیب زدند. آقای ناتیاناهو و اهود باراک در این معامله جان ملت ها بخصوص کودکان و جوانان معصوم ارزشی نداشت؟ شرم بر شما باد

آقای اهود باراک حتماً می دانند در جنگ جهانی دوم ایران بود که به بسیاری از یهودیان  بیگناه فراری اروپا را ، در خاک خود پناه داد. پیشینه حضور یهودیان در ایران به 2500 سال پیش می رسد و فراموش کرده اند کوروش هخامنشی چه خدمت شایسته ای به یهودیان اسیر بابل انجام داده است. حالا باید پادو هایتان یعنی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را وادار کنید به بهانه سد سیوند آرامگاه کوروش را از بین ببرند؟ تف بر شما باد.

همه یهودیان جهان بخصوص کلیمیان ایرانی برای من بسیار گرامی و از جایگاه والائی برخوردارند. ولی هرگز نمی توانم یاوه گوئی های شمون پرز و بنژامین ناتیاناهو و اعمال و رفتار دولتمردان اسرائیل را بپذیرم.

سردمداران اسرائیل گویا دارای چنان اشتهای سیری ناپذیر در تجاوز به حقوق و سر زمین های   دیگرانند.  تصرف   سرزمین های  فلسطین  عطش آن ها را خاموش نمی کند و چشم طمع به صحرای سینا در مصر و کشور ایران دارند. رهبران اسرائیل  قوانین و مقررات جاری بین المللی را بکلی کنار گذاشته، حتی به رأی دیوان عالی اسرائیل که خواستار توقف خانه سازی در وست بانک را نادیده گرفته و به خانه سازی ادامه داد، و قانون جنگل را پایه اعمال خود قرار دادند، حتی قصد دارند این تجاوزات  علنی را در سر زمین های دیگر اعمال کنند و خواستار گسترش آن و آتش افروزی در سراسر منطقه خاور میانه اند. دولتمردان اسرائیل جواب دهید.

مقامات  اسرائیلی که  حمله به خاک کشور دیگر   و هر شیطنت  و  آتش افروزی را بهانه جلو گیری از وقوع هولاکاست دیگری توجیه میکند، باید بدانند کشتار نازیسم هیتلر یکی از بزرگترین و  وحشیانه  ترین و  فجیع  ترین  جنایات  در تاریخ بشر است. ولی این دلیل نمی شود که دولت اسرائیل به ایران حمله کند و مردم بیگناه  را به قتل برساند.

چند سوال مطرح است که باید دولتمردان اسرائیل جواب دهند:

 چرا نماینده اسرائیل خانم روت. بن. دیوید در نوفل لوشاتو با خمینی گجستک ملاقات کرد؟ برای این بود که نظر مساعد اسرائیل را به خمینی اعلام کند.

 بعد از خروج  محمد رضا شاه  از ایران  چرا  48  خلبان  اسرائیلی  با  هوا  پیمای ( العال AL .  EL ) وارد   ایران شدند؟ برای اینکه با  همکاری آخوند   علی اکبر  هاشمی   رفسنجانی 48 هوا پیمای جت جنگی اف. 14 را از ایران دزدیدند. اسناد بسیار  زیادی در مورد همکاری دولتمردان اسرائیلی با مقامات رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی که او را بصورت لو لو و غول درآورده اید در دست است. اسرائیل در روی کار آمدن  رژیم جانی، ددمنش و  واپسگرا جمهوری اسلامی همکاری بسیار داشته است. دیگر چه مرگتان است و از جان ملت ایران چه می خواهید. این بازی ها بس است. دولتمردان اسرائیل تصور می کنند دیوار فراموشی ملت ایران بالا آمده است. هرگز چنین نیست. توصیه ما به مردم اسرائیل این است. زمانداران خود را وادار کنند دست از توسل به خشونت و حمله به ایران باز دارند و با ملت ایران بپاس خدماتی که به قوم یهود در طول هزاران سال کرده اند همراه گردند تا مردم ایران فرصت کنند و رژیم واپسگرا و ضد بشری تازی پرست را سرنگون کنند و یک حکومت ملی  دموکرات  و  صلح  جو  را  بوجود آورد. این طریقی است که می تواند ضامن بسیار مؤثری برای صلح و امنیت و همزیستی مسالمت آمیز برای اسرائیل و منطقه خاور میانه گردد. این بحث ادامه دارد. پایان