۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه


نرخ گذاری  دختران ایرانی توسط آستان قدس رضوی

این نوشتار را که ملاحظه می کنید نشانگر اوج سقوط اخلاقی ، فقر ، فلاکت و  بدبختی ملت ایران است بدست تازیان اشغالگر جمهوری اسلامی که  باید آن را قادسیه دوم نامید.

می دانیم دوستی احمدی نژاد با هوگو چاوز رئیس جمهور رذل ، عیاش ،  زنباز و قمار باز ونزوئلا که تازگی بدرک واصل شده است. بخاطر  سرمایه گذاری   احمدی نژاد در ونزوئلا بوده است.

شرکت کیسون که یک شرکت ایرانی است و پروژه های ساختمان سازی متعددی در ونزوئلا دارد.  مسئول ساختن امامزاده هوگو چاوز در کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد. جالب است بدانیم نقشه این امامزاده بر اساس مرقد امام رضا در مشهد می باشد. همان امامی که به رضا کفتر باز مشهور است و  توسط  رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در کنار مرقدش خانه های عفاف بخوانید فاحشه خانه های اسلامی برای دختران 12 تا 35 ساله  دایر کرده و کودکان خرد سال معصوم  ایرانی یعنی ناموس من و تو را در آنجا به فاحشه گری وادار می کنند. تا چنانچه زوار شهوت پرست  امام رضا با دیدن عظمت گنبد و بارگاه حضرت به هیجان آمده و شهوت بر او غلبه کند ناراحت  نباشند  با هم بستر شدن با دختر بچه ها در محل امن خانه های عفاف و  زیر نظر مأمورین آستان قدس رضوی که مرا قبت و مواظبت می شود با خیالی راحت کام دل از کودکان معصوم و بی گناه گرفته بقول معروف با  استخوانی سبک شده به پا بوس امام بروند. البته دختر بچه های معصوم نرخ گذاری شده اند تا مبادا  توسط سودا گران ، اجحافی به مهمانان امام  نشود. این نرخ گذاری برای دختر بچه های 12 تا 35 سال  بشرح زیر است.

 صیغه یک روزه 50 هزار تومان

 صیغه دو روزه 100 هزار تومان

 صیغه سه روزه 150 هزار تومان

 صیغه ده روزه 300 هزار تومان

 اگر با کره باشند 100 هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد. البته باید بدانیم این نرخ ها بخاطرحرمت زوار امام هشتم از تخفیف زیادی بر خوردار است.

  از همه مهم تر این است که خانه های عفاف موظف اند  در صدی از این  پول را  به  حساب آستان  قدس رضوی  واریز کنند.

. نکته قابل توجه در این است چرا طرح گور هوگو چاوز بد نام  باید مانند  امام کفتر باز و شکمو  باشد که ندانست انگوری که می خورد آلوده به سم است.

ای جبهه ضد ملی ها. ای  توده ای های بیوطن بچه استالینی و ای مجاهدین و روشنفکران تو خالی پر مدعا که ایران و ایرانی را به این روز انداخته اید خجالت بکشید.  دست از پهلوی ستیزی بردارید. به نجات ایران و ایرانی  بیندیشید.

براستی جا دارد به جای اشک خون گریست.  توجه شما را به شعر زیر جلب می کنم.

داد رسی نیست

در شهر نگر دادرسی نیست               در  دهکده  فریاد  رسی  نیست

ما با چه کسی حالت بیمار بگوئیم            یا شمه ای از محنت و آزار بگوئیم

        هر بادیه ای جرگه تازی شده بر پا          در سوگ عرب معرکه و تعزیه بر پا

        بت خانه تازی هدفش مسجد و منبر        عمامه  بسر، شیخ  دغل    بانی  منبر

        فریاد مکن  نازنینم  دادرسی نیست          سوختیم ز بیداد کسی را مددی نیست

        هر کس زبانی به شکایت بگشاید           در کنترل حاکم اسلام  به اعدام کشانند

         پس  کیست  قفس  را  بگشاید               این مرغ ستم دیده را آزاد نماید

       ای بیوطن  برو می بزن و جشن بپا کن      فکر نجات وطن  از کله بدر کن.

به امید بیداری و آگاهی و  رستاخیز ملت بی یار و یاور ایران