۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه


داستان شهرک سازی احمدی نژاد  شپشک زیر دم بزغاله  در  ونزوئلا
شرکت کیسون که پروژه های ساختمانی متعددی در ونزوئلا دارد. مسئول ساختن امامزاده هوگو چاوز در کاراکاس شد. قرار است نقشه این امامزاده بر اساس مرقد امام هشتم شیعیان معروف به رضا کفتر باز در مشهد طراحی شود.  زیرا  به گزارش خبر گزاری  رسمی فاکس نیوز فرهاد نگهدار که برادر فرخ نگهدار است به منابع خبری گفته است بنا به پیشنهاد رایزن نظامی جمهوری اسلامی در کاراکاس  شرکت کیسون را برای طراحی و ساختن امامزاده  هوگو چاوز عیاش و زنباره معرفی نموده است. قابل گفتن است.  فرخ    نگهدار که  یکی  از  رذل  ترین- پست ترین  و وطن  فروش  ترین ها می باشد. ارتباط خود را با عوامل شرکت کیسون تأئید کرده است.
مدیر عامل کیسون محمد رضا انصاری است که از اقوام فرهاد و فرخ نگهدار می باشد. یعنی گروه مافیا. بهمین دلیل پیش بینی می شود هزینه احداث امامزاده چاوز را رژیم اشغالگر و دد منش جمهوری اسلامی پرداخت خواهد کرد.
آنچه باید از این گروه مافیا ی شرکت کیسون گفته شود این است که از این ببعد چک های 100 میلیون دلاری شرکت کیسون به جای طهماسب مظاهری، هوا پیمای  احمدی نژاد شپشک زیر دم بزغاله،  هفت رنگ و عوامفریب بزرگ حمل خواهد کرد. لذا متوجه می شویم دوستی احمدی نژاد با هوگو چاوز زنباره بدرک واصل شده به دلیل شهرک سازی احمدی نژاد در ونزوئلا  بوده  است.
شهرک سازی احمدی نژاد در ونزوئلا با همکاری گروه مافیای فرهاد نگهدار- محمد رضا انصاری مدیرعامل شرکت و فرخ نگهدار ساکن لندن و با پول کودکان معصوم خیابانی کارتن خواب و  ندا ها و سهراب ها و  ملت ستم کشیده و بی یار و یاور ایران می باشد.

به امید رهائی هر چه زود تر ملت ایران از چنگال  رژیم اشغالگر  جمهوری اسلامی