۱۳۹۱ خرداد ۲, سه‌شنبه


اعتراض  به نظر سنجی  گوگل

افرادی که با کامپیوتر آشنائی دارند از اطلاعات گوگل به شکل های گوناگون استفاده می کنند و اطلاعات آن برای افراد مورد قبول است زیرا  گوگل را مرجع معتبر و مهم می دانند، ولی نظر سنجی گوگل و اظهار نظرش در مورد خلیج فارس همه اعتبار و ارزش علمی او را زیر سوال برد.

برداشتن نام خلیج فارس از نقشه جغرافی اش براستی باعث تأسف است که چنین مؤسسه معتبر دست به چنین کار زشت و توهین آمیز بزند. همه می دانیم شخصیت و اعتبار برای افراد و مؤسسات کم کم بدست می آید ولی یک باره از بین میرود. عملی که گوگل در مورد خلیج فارس انجام داده است اعتبار چندین دهه اش را به حراج گذاشته ضمن سلب اعتماد از اطلاعاتش،  یک بد نامی برای مؤسسه اش فراهم کرده است. زیرا در همه اسناد و مدارک تاریخی از هزاران سال پیش نام آن پیشروی آب در خشکی  خلیج  پارس نامیده شده و توسط مراجع رسمی و بین المللی مانند سازمان ملل متحد آن نام   را پذیرفته اند و در همه مکاتبات رسمی خود از واژه خلیج  پارس نام برده اند. سوال در این است مگر می شود سر خود طبق نظر خواهی از افراد اعلام شود ملکه چارقد به دندان انگلیس که عزرائیل آدرس منزل او را گم کرده است دیگر پادشاه انگلستان نیست شوهرش پرنس فیلیپ پادشاه است. آیا گوگل می تواند اعلام کند طبق نظر خواهی از این ببعد نام اقیانوس هند به اقیانوس مثلاً پاکستان تغیر کرده است. باید بدانیم بازی برداشتن نام خلیج فارس یک توطئه جهانی بر علیه ایران است و بخوبی نشانگر این است که در جامعه بشری امروز قانون جنگل حاکم است نه قوانین مترقی و بین المللی. دیگر این که عمل گوگل  نشانگر این است رسانه های جیره خوار و مؤسسات وابسته که از دلار های نفتی ( petro  dallars  ) تغذیه می شوند دست به چنین خیانت ها و جنایت ها می زنند.  امروز  باید ملت ها  بخصوص  ملت بی یار  و یاور ایران  باید  پند بیاموزند و آگاه باشند، زیرا توطئه جهانی برای تاراج ایران زیاد است.

لازم بیاد آوری است وقتی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی منوچهر متکی و بقول معروف شپشک زیر دم بزغاله احمدی نژاد در قطر و دوبی زیرتابلو ئی که نوشته  بود خلیج عربی نشستند و هیچ اعتراضی نکردند. حتی عکس گرفتند دیگر از دیگران چه انتظاری می توان داشت. به قول معروف اجنبی خواست زند ریشه ما. غافل از آن که ما خود زده ایم ریشه خویش.  ملت ایران باید بداند بقا و حیات هر روز رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی تهدید جدی است.  برای نابودی ایران، نابودی آثار باستانی ایران، غارت منابع زیر زمینی ایران، و نابودی فرهنگ و هستی ایران است. در این شرایط حساس تاریخی که ایران با آن روبرو است. ای روشنفکران، ای رسانه های گروهی. ای سازمان های سیاسی،  ایران را قربانی هدف ها و ائدئولوژی های خود نه کنید. بیائید با همبستگی و اتحاد از بروز فاجعه های خانمانسوز جلوگیری کنید و ایران را نجات دهید.

به امید بیداری و آزادی ایران