۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

           بررسی کار نامه اجتماعی و سیاسی عزت الله سحابی
                                
مرگ عزت الله سحابی توانست غذای چند روز رسانه های گروهی داخل و خارج از کشور را تأمین کند وطبق معمول هر گروه تا توانستند در طبل مرگ عزت الله سحابی برای ایجاد بحران و یا بهره برداری کوبیدند و در این بازار آشفته حقیقت کارنامه عزت الله سحابی مانند همیشه برای تاریخ و ملت ایران و نسلهای آینده در ابهام باقی ماند.
پرسشی که پیش رو داریم اینستکه عزت الله سحابی وقتی زنده بود چه اقدامی برای فرهنگ- تمدن - تاریخ ایران و ایرانی انجام داده است.
آیا توانست بعنوان روشنفکر چراغ راهنمای ملت ایران باشد؟ وقتی میتوانیم پاسخ صحیح  دهیم که کارنامه او را مورد بررسی قرار دهیم.
مهدی بازرگان دائی زن عزت الله سحابی بود.عزت الله سحابی عضو شورای انقلاب و  عضو مجلس خبرگان بود. عزت الله سحابی به قانون اساسی جمهوری اسلامی وفادار بود. عزت الله سحابی در سال 1376 خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرده بود. عزت الله سحابی هرگز خواهان فرو پاشی و یا تضعیف نظام جمهوری اسلامی نبود!!! ولی  از حامیان جنبش سبز بود. با آشنائی از سوابق عزت الله سحابی بخوبی میتوان گفت عزت الله سحابی از چه قماشی بوده است. ولی باز لازم است بررسی وبحث را ادامه دهیم.
اسناد و مدارک گواهی می دهند عزت الله سحابی جزو اولین گروه تشکیل دهنده نهضت آزادی بوده است که ریاست آن را مهدی بازرگان آفتابه بدست برگشته از فرنگ بعهده داشت و بازرگان از سال 1330 خورشیدی پنهانی با مأمورین سفارت امریکا در ایران برای سرنگونی  رژیم محمد رضا شاه در تماس بوده که عمل بازرگان توطئه و  جاسوسی بوده و مجازاتش اعدام است. از نحوه زندگی و رفتار عزت الله سحابی میتوان چنین برداشت کرد که او فرد مسلمان باورمند بوده و برای سر بلندی پرچم اسلام در ایران در تلاش بوده است. از نظر من این بدین معنا است که عزت الله سحابی برای بالا بردن فرهنگ تازی حاضر بود ایران را برای اسلام قربانی و فدا کند، کما اینکه در تمام فعالیت های سیاسی و ایدئولوژی اش این کار را کرده است. برای تأئید گفته ام طرفداران و عاشقان عزت الله سحابی می توانند سندی ارائه دهند که عزت الله سحابی در مورد ترورهائی که تروریست های مجاهدین و فدائیان اسلام در ایران انجام می دادنند که خواب و آسایش و امنیت ملت ایران را از بین برده بودند و هرج ومرج  بوجود آمده بود اعتراضی کرده است؟؟؟
کار نامه و موقعیت عزت الله سحابی را در مدت 33 سال اشغال ایران  توسط اشغالگران جمهوری اسلامی را بررسی می کنیم.
وقتی کارنامه سحابی را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم متوجه می شویم کار نامه ننگین این فرد باید وجدان خفته تاریخ را بیدار کند زیرا سحابی ادامه دهنده راه پدران خود یعنی تازیان بوده است که 1400 سال پیش به ایران حمله کرده فرهنگ و تمدن شکوفای ایران را از ریشه کندند. به خانواده ها حمله برده به زنان و دختران  تجاوز کرده و بعد آنها را در بازار ها بفروش رساندند. در مدت 33 سال گذشته اقدامات عزت الله سحابی مانند غارتگران 1400 سال پیش بود که با ایجاد ترس و وحشت  النصر و بل رعب  همین اسلام را بر ایرانیان تحمیل کردند.
طرفداران متعصب عزت الله سحابی باید بدانند در همان آغاز حکومت جمهوری اسلامی عزت الله سحابی عضو شورای مخف انقلاب بود که در کنار خمینی گجستک و سایر جانی ها و آدم خواران  مانند صادق خلخالی فتوای مرگ هزاران نفر را تأئید کرد و سحابی چشمان خود را بروی همه اعدام ها و غارت ها بست تا هر اندازه که اشغالگران جمهوری اسلامی می خواهند و می توانند از ملت شریف ایران بکشند و غارت کنند تا اسلام عزیزشان پیروز شود.
پس از تسلط اشغالگران تازی پرست وتشکیل مجلس شورایملی که بهتر است آن را طویله اسلامی بنامیم آقای عزت الله سحابی نماینده طویله اسلامی میشود. ملاحظه میشود همیشه جزو پایه های مهم رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بوده است. از بحث دور نشویم بررسی کارنامه عزت الله سحابی را ادامه می دهیم. در هر برگ از کار نامه 33 ساله عزت الله سحابی جنایت و آدم کشی وجود دارد.
یاران وعاشقان عزت الله سحابی،: می توانید سندی ارائه دهید که در مقابل کشتار ددمنشانه 12000 نفر که رژیم جمهوری اسلامی در یک روز انجام داد عکس العمل آقای عزت الله سحابی چه بود و چه اعتراضی کرده است؟؟؟. من میگویم  هیچی
در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی عوامفریب اصلاح طلب، معروف به سید خندان، وقتی دانشجویان معترض را از طبقه دوم ساختمان با  یا  زهرا   گفتن  به پائین می انداختند. شما که از طرفداران سحابی هستید از او پرسیدید او کجا بود و بعدش چه اقدام اعتراض آمیزی کرد؟؟؟ وقتی امیران ارتش را بیرحمانه پس از شکنجه های دوران قرون وسطائی در پشت بام دبیرستان علوی گلوله باران و تکه تکه کردند. آیا عزت الله سحابی ناجوانمرد - رذل و پست عضو شورای انقلاب اعتراض کرد؟؟ یا بیشتر آفتابه کش و تملق گوی آخوند ها شد.
طرفداران بی منطق و متعصب سحا بی وقتی بانوان را خواهران زینب و پاسداران به بهانه های مختلف در کوچه و بازار مورد شکنجه و آزار قرار می دادند حتی مردم در خانه های خود امنیت و آزادی نداشتند و جوانان را به اسم طرفدار پادشاهی، مجاهد ،توده ائی می گرفتند و مورد شکنجه قرار می دادند از عزت الله سحابی یار و هم پالکی اشغالگران پرسیدید او در مقابل این همه وحشی گیری و جنایت چه کرده است؟؟؟ میگویم هیچی.    از شما طرفداران سحابی نمی توان انتظار  قضاوت درست داشت چون شما هم مانند او در خرافات و واپسگری اسلام گرفتارید.
ریشه این خرافات و واپسگری اسلام در کجاست ؟؟؟
1- بنظر من ریشه بد بختی ما در این است هر گاه ملت ایران توسط روشنفکرانی میهن پرست مانند احمد کسروی- شجاع الدین شفا - فرزند رشید ایران فورد فولاد وند- پرفسور دکتر مسعود انصاری و غیرو اقدام به بیداری و  آگاهی ملت ایران نمودند و میرفت ریشه اسلام در ایران کنده شود افرادی مانند عزت الله سحابی- مهدی بازرگان و پسرش بنام غلامعلی بازرگان که فارغ التحصیل از دانشگاه معروف هاروارد دررشته مهندسی است - علی شریعتی و غیرو بدون عبا و عمامه بلکه با فکل و کروات و ژست ترقی خواهی و آزادیخواهی اما نه در مسجد و تکیه ها بلکه در سالن هائی مانند حسینیه ارشاد و دانشگاه ها به چهره منفور اسلام رنگ مظلومیت میزنند و با سخن های عوامفریبانه در مورد صلح دوستی و انسان دوستی اسلام سخن می گویند که با ذات ویرانگر و واپسگرا و آدمکش اسلام در تمامیتش هماهنگی ندارد.
 2-عامل دیگر خرافات و باور اسلامی در جامعه ما حضور آخوند در تمام  امور زندگی ما می باشد جشن عقد کنان داریم آخوند می آید. عزائی داریم آخوند می آید بخصوص آمدن آخوند ها به خانه ها بعنوان روضه خوان.
3-تبلیغات و پول زیادی که کشور های نفت خیز اسلامی بخصوص عربستان سعودی در سایر کشور های اسلامی پرداخت می کند تا از نابودی اسلام جلوگیری کنند. نا گفته پیدا است اگر اسلام نابود شود دیگر آبروئی برای اعراب باقی نمی ماند واعراب چیز دیگری ندارند که ارائه دهند. علاوه بر اینها باید بدانیم کشور های استعمارگر بخصوص جزیره اهریمنی انگلستان همیشه از اسلام  بعنوان اهرم فشار برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کرده و می کند. بهترین سند که می توانم ارائه دهم، لورن خواهر زن تونی بلر نخست وزیر پیشین انگلستان است که داستان آن چنین است. لورن می گوید بیماری سختی داشته است و پزشکان نتوانسته بودند او را معالجه کنند تقریباً در  فروردین 1390 خورشیدی به ایران میرود و بعد به قم رفته نزر میکند اگر حضرت معصومه او را شفا دهد مسلمان می شود. حضرت هم او را شفا می دهد و او هم طبق نزرش مسلمان می شود. Clip این داستان را میتوانید در ( you tube ) ببینید. آیا این اعمال شیادی و عوامفریبی نیست؟ تا کی ما باید گول این شیادان را بخوریم  .
راه چاره چیست:
درد را دانستیم چاره چیست. بطور شفاف و خیلی باز و روشن می گویم افرادی مانند سحابی ها- ابراهیم یزدی ها - مهدی بازرگان ها - سروش ها - اکبر گنجی ها- مهاجرا نی ها و علی شریعتی ها که خود را روشنفکران ( ملی- مذهبی ) می نامند افراد شیاد و عوامفریب هستند و در مقایسه با بیگانگان که چشم طمع به خاک و منابع ما دارند پست تر و رذل تر و   بی ارزش تر   هستند. زیرا  بیگانگان می آیند  می زنند  و می کشند و می سوزانند و غارت می کنند و میروند ولی این عوامفریبان تازی پرست در درون ایران و با شناسنامه ایرانی چون سلمان پارسی که ننگ ابدی بر او است ایران را بتدریج قربانی اسلام عزیزشان می کنند. به نظر من این قبیل افراد مانند عزت الله سحابی از هر بیگانه ای نسبت به ایران بیگانه تر هستند و ننگ بر ایرانیان نادان و متعصب باد که با این جرثومه ها معاشرت و همکاری دارند و در مواقعی از آنها تجلیل می کنند.
راه چاره دیگر اینستکه همانطور که  ملت اسپانیا اعراب اشغالگر را نه تنها از کشور خود بیرون کردند بلکه تمام افکار و باور های دینی آنها را از افکار و زندگی خود بیرون ریختند و از آن ببعد تلاش کردند هیچ نام و نشانی از دشمن خود که اسلام و عرب ها بودند در زندگی فردی و اجتماعی آنها وجود نداشته باشد.
خود  پرسی کنیم آیا  تازیان  نام  بزرگان  ما را  مانند  کوروش داریوش- آرش پوراندخت- آذرمیدخت وغیرو را روی فرزندان خود گذاشته اند؟؟؟
آیا تازیان  رقص های   زیبای  ایرانی را در مجالس  و  رستورانهای  خود انجام میدهند؟؟؟
آیا شنیده اید تازیان   بیابان گرد و پا برهنه ملخ خور آهنگهای زیبای ایرانی را در مهمانی ها و کافه رستورانهای خود پخش کنند. چگونه است ما ایرانیان آهنگ - رقص و نام تازیان را مورد استفاده قرار می دهیم.؟؟؟
ما ایرانی ها باید مانند ملت اسپانیا طی خانه تکانی اسلام  را از زندگی و باور های خود بیرون بریزیم و خود را از زندان اسلام آزاد کنیم.
به  امید  آن  روز