۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

تهمت و افترای نا جوانمردانه خود کشی زنده یاد
جهان پهلوان تختی به دربار
وقتی خبر در گذشت جهان پهلوان تختی در ایران پخش شد. اکثر ملت ایران که شاهد پیروزی ها و افتخارات او در صحنه مسابقات بودند را در غم و اندوه فرو برد زیرا جهان پهلوان تختی یک قهرمان ورزش نبود. او قهرمان اخلاق، جوانمردی،میهن پرستی و سمبل پاکی و راستی بود.
بلافاصله مانند همیشه کار خانه دروغگوئی و تهمت زنی حزب توده خائن بیوطن بچه استالینی ها و جبهه ضد ملی ها و آخوند ها از مرگ جهان پهلوان تختی سؤ استفاده کرده شروع به تهمت و افترا زدن کردند و هر کدام داستانی مشمئز کننده و شایعهائی ساختند و مرگ جهان پهلوان تختی را به دربار بخصوص والاحضرت اشرف پهلوی نسبت دادند و همه جا شایع کردند دربار از شهرت و محبوبیت او در بین مردم ایران نگران شده بودند. حزب توده خائن بیوطن، جبهه ضد ملی ها و آخوند ها که همیشه سد راه سعادت و ترقی ملت ایران بوده اند از محبت و کمک های دربار و شخص محمد رضا شاه پهلوی به قهرمانان  بی خبر بودند.
آنها نمی دانستند شخص پادشاه ورزش دوست چقدر موجبات تشویق جهان پهلوان تختی و سایر قهرمانان را فراهم کرده بود. توده ائی های کرملین پرست و جبهه ضد ملی ها نمی دانستند هر بار که تیم های ورزشی بخصوص تیم کشتی و وزنه برداری و یا سایر قهرمانان از مسابقات جهانی و یا المپیک به ایران بر می گشتند شاهنشاه آنها را به کاخ خود دعوت می نمودند و قهرمانان را مورد تشویق و تفقد خود قرار می دادند. و به هر یک هدیه ائی مانند خانه، اتمبیل، زمین و حقوق ماهیانه عطا می فرمودند. لذا برای رد این تهمت و افترای بزرگ و مشمئز کننده ارائه سندی لازم است.
زنده نام جهان پهلوان غلامرضا تختی در آخرین لحظات زندگی اش با خط خود نامه ائی به دادستان بدین شرح نوشت.
                                   حضور  محترم  آقای  دادستان
این ورقه وصیت نامه اینجانب است. خواهشی دارم،  اینستکه مهریه زنم هر چه هست بدهید. بیش از آن راضی نیستم. در ثانی خانه نارملک خود را یک سال قبل به آقای ایرج رمضانی فروخته ام و اوراق فروش در مغازه وی در خیابان چراغ گاز است و اتو مبیل هم مال ایشان است.
از هیچ کس شکایت و گله و ناراحتی ندارم. خودم این تصمیم را گرفته ام و احدی در کار من دخالت ندارد. این نامه در مجله روشنفکر شماره 741  در تاریخ 5 شنبه 28 دیماه 1346 خورشیدی تحت عنوان یاد نامه جهان پهلوان تختی چاپ شده است.
از آنجا که تاریخ ضوابطی دارد که نمی شود آن را کتمان کرد بالاخره حقایق بهر شکل و طریقی بر مردم روشن می شود. لذا هنگامی که جنازه پهلوان غلامرضا تختی را در هتل اتلانتیک اتاق شماره 33 خیابان تخت جمشید پیدا شد. افراد نامه زنده یاد غلامرضا تختی را که در بالا شرح داده شد را پیدا کردند. حتی اعضای خانواده او بخصوص پسرش بابک چندین بار به اقدام پدرش اعتراف نموده که خود کشی کرده است.