۱۳۹۲ فروردین ۴, یکشنبه


بررسی   پادوئی  جمهوری  اسلامی  برای  اسرائیل

یکی از ویژگی های زندگی اجتماعی بشر ،  خود شناسی و دشمن شناسی است. وقتی این شناخت ها انجام شد آن وقت باید آگاهانه و هوشیارانه در رفع دشمنی ها به هر نحوی که می توانیم اقدام کنیم. از سال ها قبل از کودتای ایران بر باده آخوندی ،  به رهبری خمینی گجستک در سال 1357 خورشیدی بسیاری از آخوند ها و افراد دیگر با اسرائیل در تماس بودند. در این نوشتار قصد دارم آنها را به استناد  اسناد و شواهد معتبر  حضورتان معرفی کنم. هم چنین از هدف های پلید و ویران کننده اسرائیل که ضلع سوم مثلث شیطانی انگلستان آمریکا- اسرائیل را تشکیل می دهد آگاهی یابیم.

1- رابطه خمینی گجستک با اسرائیل:   جرثومه خمینی که استخوان هایش در قبر بسوزد. آخوند گمنامی بود که حتی حرف زدن معمولی را هم بلد نبود. این آخوند گمنام یک لاقبا در خرداد سال 1342 خورشیدی برابر با 1963 میلادی در اعتراض  به اصول ششگانه انقلاب سفید که به انقلاب شاه و ملت معروف شد در مقابل شاه ایستاد و بلوائی را در ایران بر پا کرد. لذا  دستگیر شد ابتدا به ترکیه  ولی پس از مدتی  به عراق تبعید شد و برای مدت 15 سال در عراق در تبعید بود. بهتر است بگویم بقول معروف در آب نمک خوابانده   شد   برای  روز  موعود.  زمانی که  خمینی گجستک  در ترکیه  بود  خانم روت بن دیوید ( Ruth  Ben  David  ) اسرائیلی  ملاقاتی با جرثومه خمینی داشت. خانم روت بن دیوید از مأموران موساد بود و بنا بدستور مناخیم بگین نخست وزیر  اسرائیل با خمینی  ملاقات کرده بود.  وقتی هم که خمینی از عراق به نوفل لوشاتوی پاریس رفت دوباره خانم روت بن دیوید با خمینی دیدار داشت. این بار برای این بود که اسرائیل مطمئن شود  آنچه را که با خمینی گجستک قول و قرار گذاشته است. مبادا  خمینی بعلت اقامت طولانی  در عراق ، تحت افکار ضد اسرائیلی صدام حسین قرار نگرفته باشد.  بیاد داریم زمانی که خمینی گجستک  به قدرت رسید شعارش  صدور انقلاب  منحوسش به کشور های دیگر  و  راه رسیدن  به بیت  المقدس از کربلا بود . می توان چنین نتیجه گیری کنیم این شعار ها همراه با سیاست های دیگر مقدمه جنگ  عراق و ایران شد.   وقتی خوب بنگریم این جنگ به ضرر ایران و عراق و  به نفع اسرائیل بود که توانست صد ها میلیون دلار استفاده کند. پس خمینی گجستک از خیلی وقت پیش پادوی  اسرائیل بوده است.

2 -  خسرو فخریه که از دستیاران آخوند هاشمی رفسنجانی بود با آری. بن. مناشه نماینده اسرائیل در تماس بود و علاقه داشت هر اقدامی در رابطه با کودتای آخوندی خمینی در سال57 با نظر اسرائیل پیش رود. البته سایر کشور های استعمارگر غربی هر کدام برای منافع خود  در این توطئه جهانی نقش داشته اند  که شرح آنها  نوشتار مستقلی را لازم دارد. و تصور می کنم خوانندگان گرامی از آن باخبر اند.

نکته دیگری که خسرو فخریه به آن اشاره کرده است. این است که گفت ما یعنی سران کودتای خمینی آن قدر برای جیمی کارتر از طریق گروگانگیری مشکل ایجاد خواهیم کرد تا در انتخابات پایان سال 1980 میلادی کارتر شکست بخورد. زیرا ما میل داریم با جمهوری خواهان و سازمان C . I . A  وارد معامله شویم. به یاد داریم در آن مقطع زمان جورج بوش پدر ریاست سازمان C . I . A  را به عهده داشت و با مهدی کروبی در  پاریس دیدار داشته است.

3 -   آقای جیمی کارتر رئیس جمهور پیشین آمریکا که زنده زنده روانش بسوزد. حاضر بود در مقابل آزادی گروگان ها تمام قطعات یدکی و لوازم جنگ افزار ها را که مورد نیاز جمهوری اسلامی بود  را به مقامات اشغالگر جمهوری اسلامی بدهد. ولی مقامات رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی زیر بار نرفتند. چرا ؟  برای اینکه  در زمانی که جیمی کارتر برای انتخاب بار دومش در تلاش بود شمون پرز رئیس جمهور اسرائیل جداگانه با مهدی کروبی در اسپانیا مذاکراتی را انجام می داد که پنهان نگه داشته شده بود. ولی اسرائیل پنهانی لاستیک هواپیمای جت جنگی  اف 4  و لوازم یدکی را به ایران فروخت و چندین میلیون دلار به جیب زد.

4-  دزدیدن  48 فروند هواپیمای جت جنگی اف 14 توسط اسرائیل:  این موضوع بحث مفصلی را در بر دارد ولی  بطور مختصر و  فشرده  چنین  است. در زمانی که  روان  شاد  محمد رضاشاه پهلوی  ایران را برای همیشه ترک کردند. 48 خلبان ورزیده اسرائیلی با یک هواپیمای العال ( EL .AL )  اسرائیلی وارد ایران شدند و زیر نظر آخوند هاشمی رفسنجانی و همکاری فرمانده نیروی هوائی امیر حسین ربیعی 48  هواپیمای جت جنگی اف 14 را  به  پرواز در آورده  و از ایران خارج  کردند  بعبارت دیگر  دزدیدند.  آیا این ها پادو ئی برای اسرائیل نیست؟

5-  بیاد داریم وقتی صدام حسین رئیس جمهور عراق که دشمن قسم خورده اسرائیل بود  اقدام به دستیابی سلاح اتمی کرد. نیروگاه اتمی عراق  هنوز یک وجب بالا نیامده بود.  اسرائیل بدون موافقت سازمان ملل متحد که  من آن را سازمان دول متحد می دانم  با حمله هوائی نیرو گاه اتمی عراق را با خاک یکسان و نابود کرد و دیدیم   سازمان دول متحد هیچ اعتراضی نکرد.

همکاری جمهوری اسلامی با اسرائیل در بمباران عراق

اسرائیل توسط خبر چین ها و جاسوسانش  دانست صدام حسین بی تابانه برای تولید بمب اتمی کوشش می کند. همچنین اسرائیل می دانست بقول معروف جلوی آب را باید از  سرچشمه گرفت.  یعنی ساختن  تأسیسات  اتمی عراق  هر چه  زود  تر باید  متوقف می شد. زیرا  اگر مقداری پیشرفت می کرد.  پس از آن اگر حمله ای  به تأسیسات و راکتور اتمی می شد  یک فاجعه اتمی ببار خواهد آورد. همین جا لازم است یاد آوری کنم چگونه است  دستیابی رژیم جمهوری اسلامی به سلاح اتمی 30 سال است از دید اسرائیل پنهان ما نده و هیچ اقدامی نکرده است. و حالا که به مرحله غنی سازی رسیده است اسرائیل می خواهد ایران را بمباران کند.  آیا حمله به نیروگاه های اتمی جمهوری اسلامی فاجعه اتمی برای ایران و منطقه خاور میانه ببار نخواهد آورد؟  جالب است برای سرگرمی جهان گروه 5 + 1 گهگاهی   جلساتی در این کشور و آن کشور انجام می دهند و تا امروز که حدود 12 سال از  بنشین و پاشو گروه 5 + 1 می گذرد هنوز وضع دستیابی جمهوری اسلامی  به سلاح اتمی  معلوم نیست. بحث را به حمله عراق ادامه می دهم.    یکی از مأموران اطلاعاتی اسرائیل با آخوند هاشمی  رفسنجانی و  وزیر دفاع جمهوری اسلامی   و آخوند  مهدی کروبی  ملاقات می کند. برنامه ریزی می شود نیرو گاه اتمی عراق توسط نیروی هوائی جمهوری  اسلامی بمباران شود.  ولی  بعداً نخست وزیر اسرائیل مناخیم بگین  تصمیم می گیرد توسط اسرائیل انجام شود زیرا اسرائیل از امکانات و توانائی بیشتری بر خور دار است.  ولی در این تصمیم  مشکلی وجود  داشت. مشکل این بود اگر هواپیما  های  اسرائیلی  در آسمان  با  هوا پیما های  عراقی  وارد  نبرد  و زد و خورد می شدند و یا بنزین هوا پیما های اسرائیلی تمام می شد. آن ها باید در ایران فرود آیند. برای اینکه هواپیما های اسرائیلی در ایران فرود آیند.  با ابولحسن بنی صدر رئیس جمهور  اسلامی که در ضمن فرمانده نیرو های مسلح  هم  بود  تماس می گیرند  و   پایگاهی در جنوب شهر تبریز  برای فرود  هوا پیما های اسرائیلی در نظر گرفته شد. لذا در ساعت 30 : 5 دقیقه بعد از ظهر هفتم ژوئن 1981 میلادی شش جت جنگی اف 15 بمب  ها ی مورد نظر را حمل می کردند و هشت  جت  جنگی اف 16 که آن ها را همراهی  و اسکورد  می کردند  از  فرودگاه   ( راما ت  گان )  بلند شدند و بسوی عراق  پرواز کردند. هواپیما های مذکور نیروگاه  اتمی عراق را با خاک یکسان و نابود کردند و هیچ  زد و خوردی هم  بین هواپیما های اسرائیلی و عراقی بوجود نیامد.

فرمانده نیروی هوائی جمهوری اسلامی از طریق پاریس با مناخیم بگین تماس تلفنی گرفت و شخصاً موفقیت اسرائیل را شاد باش گفت. هم چنین ابولحسن بنی صدر اعلامیه خفیفی صادر کرد و عمل تجاوز اسرائیل به کشور عراق را محکوم کرد.

خواننده محترم نوکری و پادوئی مقامات رژیم جمهوری اسلامی را ملاحظه می کنید.

6-   بیاد داریم در تمام کشور های اروپا بخصوص ایتالیا تظاهرات عظیم بر علیه اسرائیل بر پا می شد. 34 سال تهدید ها و شعار های  تو خالی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی بخصوص احمدی نژاد کلیم الاصل که منکر هالوکاست شد و بعد در همه جا اعلام کرد اسرائیل باید از نقشه جغرافیائی جهان  حذف شود و یا در جلسه  شورای امنیت سازمان دول متحد شپشک زیر دم بزغاله یعنی احمدی نژاد.  آن مهملات را گفت. همه آن ها به نفع اسرائیل بود و برای ایران جز بد نامی سود دیگری نداشت. همین گنده گوئی های تو خالی  مقامات رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی سبب شد برای اسرائیل آبرو و اعتبار در جهان ایجاد کند و آبروی  رفته اسرائیل را به اسرائیل که شدیداً به آن نیاز داشت باز گرداند و اسرائیل با تمام زور گوی و جنایاتی که در فلسطین و سایر نقاط دیگر انجام می دهد از خود یک  چهره  معصوم  در جهان  نشان دهد. لذا  متوجه  می شویم  بدور از  شعار  ها  و گنده  گوئی ها  که  مقامات  جمهوری  اسلامی  بر علیه  اسرائیل می دهند. ولی  در عمل در نقش پادوی  اسرائیل  عمل می کنند  و  بازیچه ای در دست اسرائیل اند. نمونه ائی بحث را مستدل تر می کند.

بر قراری  دوستی بین عربستان سعودی و اسرائیل  

بخاطر داریم یکی دو سال پیش وزیر امور خارجه اسرائیل به عربستان سعودی سفر کرد. ولی  یادمان باشد یکی از دلایل ترور اسحاق رابین نخست وزیر پیشین اسرائیل که آن همه خدمت به اسرائیل انجام داده بود.  دست دادن او با یک مقام عربستان سعودی  بود.  همین سفر وزیر امور خارجه اسرائیل به عربستان سعودی که مهد وحی  قرآن است  باب  دوستی را به روی مقامات عربستان سعودی تا آن حد گشود که مقامات عربستان سعودی گفتند.  دشمن اعراب اسرائیل نیست. بلکه جمهوری اسلامی است. از طرف دیگر اسرائیل توانست عربستان سعودی را تحت نفوذ خود در آورد. و با نفوذ  سودا گران یهودی  بعنوان مشاوران مالی  با  پول های هنگفت  عربستان سعودی ، شروع به  زد و بند با  بانکداران جهان  در راه سود جوئی  برای خود و عربستان سعودی  مشغول شدند. من بر این باورم یکی از دلایل بحران اقتصادی که   بعضی از کشور های اروپا و آمریکا را گرفته است. همین زد و بند   بانکداران  جهان که  بهتر است آن  ها را مافیا و یا  کارتل  های بانکداران  نامید  بوجود آورده اند. علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر در این مورد به کتاب The crash of’ 79 مراجعه کنند. بهترین نمونه پادوئی جمهوری  اسلامی برای اسرائیل  و  نفوذ اسرائیل در عربستان سعودی را می توان در سوریه دید.

سابق بر این اگر اسرائیل با بعضی از همسایگان خود اختلاف و مختصر ناراحتی داشت.  فوراً اقدامات تلافی جویانه شدیدی انجام می داد. چگونه است اکنون بی آن که ذره ائی از همسایگانش بخصوص از جمهوری اسلامی در هراس باشد بر مسند قدرت لمیده است

بازی  موذیانه   اسرائیل  در   سوریه

 پادوئی مقامات جمهوری اسلامی و باب دوستی اسرائیل و عربستان سعودی را  دانستیم.  لذا  آنچه  در سوریه  می گذرد را می توان چنین مورد  تجزیه و تحلیل قرار داد. اسرائیل از وجود جمهوری اسلامی و عربستان سعودی در سوریه حد اکثر استفاده را کرده است و سوریه را به جنگ داخلی  تمام عیار کشانده است تا حد نابودی سوریه. جمهوری اسلامی پادو اسرائیل  الظاهر در حمایت بی قید و شرط از شیعیان و نظام سوریه باعث شده تا آتش نبرد در سوریه و منطقه خاور میانه  شعله ور تر شود. هم چنین ائتلاف اپوزیسیون سوریه با اتحادیه عرب بخصوص عربستان سعودی تأئید همکاری عربستان سعودی با مخالفین سوریه و القاعده است که در سوریه در مبارزه می باشد.

سوالی مطرح است آیا شنیده و یا جائی دیده  شده ، اسرائیل مستقیماً از القاعده که این    همه ترور های انتحاری و  جنایت  در خاور میانه انجام می دهد.  احساس عدم امنیت ،  شکایتی ، سخنی و انتقادی  کرده است. نه.  برای اینکه اسرائیل می داند القاعده  بازوی نیرومند عربستان سعودی در سوریه است.  عربستان سعودی بعنوان کمک به سلفی  های  سنی که  در سوریه  حضور دارند کمک   های خود را به    القاعده    می رساند. به همین دلیل جنگ در سوریه وارد سال سوم شده همه امکانات و  قدرت  نظامی  سوریه در حال  نابود شدن است. منابع  پولی  سوریه هزینه  و مصرف می شود. ملت سوریه یا به خاک و خون می غلطند و یا به کشور های دیگر مهاجرت کرده و در نهایت فقر و فلاکت زندگی می کنند. تا به امروز حدود یک میلیون نفر از سوریه  به کشور های دیگر مهاجرت کرده  و پیش بینی می شود اگر  اوضاع همین طور ادامه پیدا کند تعداد مهاجران به سه میلیون خواهد رسید که برای سوریه فاجعه است. هم چنین انبار مملو از اسلحه و مهمات سوریه در حال خالی شدن است. و سوریه به سه منطقه تقسیم شده است. منطقه آرتش آزاد سوریه منطقه کرد ها و قسمتی که در اختیار القاعده قرار گرفته است. متأسفانه از آنجا که چهار غول خبری جهان مانند آشویتد پرس- یونایتد پرس- فرانس پرس و رویتر گروه مافیائی  رسانه های گروهی جهان را تشکیل می دهند و زیر کنترل یهودی ها می باشند. لذا  بجای اینکه   واقعیت  ها را باز گو کنند با  گزارش های  غلط و گمراه کننده  افکار جامعه  را به گمراهی می کشند.

سوالی پیش رو داریم: اسرائیل چقدر می باید هزینه می کرد تا بدون اینکه یک گلوله شلیک کند. دشمن دیرینه خود سوریه را این چنین نابود می کرد. بی آن که نامی از او در میان باشد.  سوال دیگر این است. آن قدر که رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی دنبال سوریه ، لبنان ، حزب الله ، حماس و  فلسطین است چه نفعی جز بد نامی برای ایران دارد. باید بدانیم  پادوئی جمهوری اسلامی برای اسرائیل فقط سوریه نیست. هر جا که اسرائیل منافعش لازم باشد   لو لو یا غولی را که از  جمهوری اسلامی ساخته است به آن جا می فرستد..  مانند یمن که جمهوری اسلامی به بهانه تحت ستم قرار گرفتن شیعیان یک کشتی اسلحه و مهمات به یمن فرستاد ولی کشتی در بندر عدن  کشف و توقیف شد.  وجود غول ساختگی  جمهوری اسلامی سبب شده است اکثر شیخ نشین های خلیج همیشه پارس برای  امنیت خود با اسرائیل معاملات تجاری بر قرار کرده اند.

بخوبی متوجه می شویم اسرائیل در تلاش است توسط کمک جمهوری اسلامی به بشار اسد و از طرف دیگر ، کمک عربستان سعودی به القاعده ،  جنگ داخلی سوریه مانند اتم اتم  ایران هر چه ممکن است.  به درازا کشیده شود تا نابودی سوریه بیشتر شود. هم چنین اسرائیل در ایران دنبال توطئه است تا بتواند بوسیله پادوی خود یعنی رژیم اشغالگر و ددمنش جمهوری اسلامی که هیچ تعصبی نسبت به ایران و ایرانی ندارند  ، تاریخ ، تمدن ، فرهنگ و آثار باستانی ایران را نابود و ایران را  به گورستان تاریخ بیندازد. بیاد داریم شمون پرس رئیس جمهور اسرائیل گفته بود ایران باید به 5 قسمت تجزیه شود. هم چنین نخست وزیر اسرائیل نا تیا نا هو مرتباًً صحبت از بمباران ایران می کند. و متأسفانه  فدراسیون یهودیان ایرانی در خارج از کشور کوچکترین اقدام بنیادی در این مورد نکرده است.  آنچه تا به امروز از جهت  فقر  و فلاکت  و قحطی  و اعتیاد جوانان  به مواد  مخدر  و غیرو که در ایران بلا گرفته و اشغال شده  وجود دارد 50  در صد  برنامه دولتمردان اسرائیل است.  بقیه   را می خواهند  با  حمله به  ایران  به  بهانه  اتم - اتم  به خواسته های نا مشروع خود برسند.

یادمان باشد هنری کیسنجر که یک یهودی تبار آمریکائی است و می توان او را جزو یکی از استراتژیست های ارشد آمریکا نامید و از او بعنوان بزرگترین استرا تژیست یعنی اداره کننده  عملیات جنگی نام  برد و در امور سیاسی جایگاه مخصوصی دارد. در مصاحبه ای بطور مختصر و فشرده گفت در صورتی که شرایط به همین نحو پیش رود نیمی از خاور میانه به سر زمین اسرائیل اضافه خواهد شد. اسرائیل  می خواهد ابر قدرت کوچکی در خاور میانه باشد. به  همین  دلیل هر آشوب  و فتنه که  در خاور میانه  بوجود می آید انگشت اسرائیل در آن وجود دارد. هدف کلی  اسرائیل این است که آمریکا با خاور میانه بدرود گوید و خارج شود. لذا  ملت ایران باید  از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند.  اسرائیل کمر نابودی  آثار باستانی ، فرهنگ ، هویت ،  تاریخ   ایران را توسط پادو های خود یعنی جمهوری اسلامی  بسته  است.

نفوذ  اسرائیل  در  سپاه  پاسداران:  همه  میدانند  صادرات و  واردات و  فروش   نفت بخصوص واردات و توزیع مواد مخدر  توسط باند های سپاه پاسداران  در ایران انجام می شود. بنا به گفته افراد  حتی سپاه پاسداران زندان هم برای خودش  دارد. بسیاری از افراد که با  یقه های بسته معروف به آخوندی و پیشانی پینه بسته که به اصطلاح جای مهر نماز است  در سپاه  پاسداران  و  سایر موسسات  ایران   از  اسرائیل  دستور  و  خط   و  برنامه می گیرند. بهمین دلیل گستردگی بی سابقه فساد مالی در جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران بوجود آمده است.

شایع است اسرائیل در سازمان اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران دفتر دارد. وقتی خوب بررسی کنیم  یکی از دلایل تعطیل کارخانجات  و سایر صنایع و نابودی کشاورزی در ایران ورود محصولات غذائی و اجناس خارجی و غیرو  توسط سپاه پاسداران به ایران است. و صد ها برنامه های نابود کننده دیگر   که توسط آخوند های بیوطن برای نابودی فرهنگ ، تاریخ  ، آثار ملی و باستانی و هویت ایران انجام می شود.  تا نامی از فرهنگ و تاریخ کهن ایران در جهان بخصوص در خاور میانه نباشد. هدف دیگر  اسرائیل از  بقای  رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی این است که  توسط آخوند ها خرافات که نابود کننده خرد افراد است در ایران بیشتر شود.  بیاد داریم در سال 57  نماینده اسرائیل که در مقام سفیر اسرائیل در ایران بود. مانند  دشمن دوست  نما   همیشه  زنده  یاد  محمد رضا  شاه  پهلوی  را  تشویق  به  کشتن    تظاهر کنند گان می کرد تا  با این  عمل نام  نیک   و خدمات محمد رضا شاه را  مخدوش کند.  امروز هم  نا تیا نا هو   نخست  وزیر  اسرائیل   راه حل اسرائیل را  حمله  نظامی   به     ایران می داند.

 براستی شرم آور است با این همه بلائی که از هر  طرف ایران عزیزمان    را   تهدید می کند. در این لحظات بحرانی  تلویزیون توده ای همیشه خائن پارس با آن همه امکانات که دارد. بجای این قبیل آگاهی رسانی ها.   روز های پنجشنبه برنامه مذهبی  دایر کرده است تا نمایندگان ادیان بخصوص افرادی که نمایندگی  یهودیت و بهائیت را دارند  بتوانند راجع به آئین خود تبلیغ کنند. ملاحظه کنید  در روز پنجشنبه  28 فوریه 2013 میلادی  دو  ساعت وقت گرانبهای  تلویزیون  را  به  بحث  در مورد  جن  و پری  و شیطان در ادیان اختصاص داده و آقای علیرضا میبدی مزدور و  عوامفریب بزرگ تصور می کند تمام مشکلات ایران حل شده فقط مشکل جن و پری و شیطان لاینحل  مانده که باید به بحث کشیده شود. آن هم در قرن بیست و یکم و هزاره سوم. علیرضا میبدی و یاران عوامفریب اش که ادیان را نمایندگی می کنند جواب دهند  چرا هیچ یک از پیامبران آن ها سخنی از بودن یک کتابخانه در بهشت نه کرده اند. اما مرتباً از حوری ها و شراب و غلمان داستان می بافند. آقای علیرضا میبدی و یاران شیادش باید بدانند هر چه کلیسا ها و مسجد ها و نکیسا ها و موسسات تبلیغاتی بهائی ها بیشتر می شوند ، خرد  و شعور باورمندانشان کمتر و کوچکتر  می شود. دین فروشان پنل مذهبی برنامه علیرضا میبدی  باید بدانند بشر بخوبی در یافته است می تواند همزیستی مسالمت آمیز با هم  داشته باشند بدون اینکه زندگی آن ها رنگ دین داشته باشد. نمایندگان ادیان برنامه علیرضا میبدی باید بدانند اگر بخواهیم دنبال معنویت و اخلاق برویم. سه فرمان آشو زرتشت کافی است که می گوید اندیشه نیک- گفتار نیک و کردار نیک. زیرا تمام رذالت و پستی ها و جنایت از اندیشه پلید بوجود می آید. و یا حکیم و اندیشمند و شاعر شیرین سخن ما سعدی می گوید تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی. و هیچ دکانی نمی توانند برای این گفتار باز کنند. آنچه در این نوشتار در انتقاد از اسرائیل گفته ام  منظورم  دولتمردان  اسرائیل  است.  نوشتارم را مجدداً با  این جملات     پایان می دهم.   

یکی از ویژگی های زندگی اجتماعی بشر.  خود شناسی و دشمن شناسی است. وقتی این شناختن ها انجام شود آن وقت باید آگاهانه و هوشیارانه در رفع دشمنی ها به هر نحوی که  می توانیم  اقدام  کنیم. بموجب این  نوشتار دشمن ایران و ایرانی را ضلع سوم مثلث شیطانی یعنی  دولتمردان  اسرائیل و ادیان بخصوص اسلام می دانم.

ای ایرانی من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم تو خواه پند گیر و خواه ملال

به امید بیداری و آگاهی ملت بی یار و یاور ایران

۱۳۹۲ فروردین ۲, جمعه


خوانندگان  بسیار  محترم  و  گرامی

بهار با همه زیبائی و شکوهش نو روز را بهمراه خود بخانه های ما آورد. با تمام غم و اندوهی که بخاطر مشکلات ایران عزیزمان در دل دارم. ولی چون نو روز یادگار نیاکانمان می باشد و تنها فرهنگ مشترکی است که ما ایرانیان را که در هر جای جای این جهان پهناور را بهم پیوند می دهد را گرامی میدارم.

باید بدانیم نو روز آسان بدست ما نرسیده است. از راه دور چند قرن و با پشت سر گذاشتن فراز و  نشیب  های  زیاد  و پاسداری  نیاکانمان  بما  رسیده  است. لذا  خویشتن کاری ما می باشد که از نو روز  پاسداری کنیم  برای نسل های آینده.

انتخاب روز اول بهار بعنوان نو روز و شروع سال جدید نشانگر نبوغ ذهن و جهان بینی و ظرافت ذوق و احساس نیاکانمان بوده است و قرن ها ست که جشن نو روز هم چون گوهری درخشان  بر تاج  زرین فرهنگ و تمدن  ایران  زمین  می درخشد و بر همه جشن ها فخر می فروشد. زیرا جشن نو روز با رستاخیز طبیعت و  شادمانی گره  زمین است.

لذا نو روز را به همه ایرانیان پراکنده در پهن دشت گیتی شاد باش گفته با این امید که بهاری پر نشاط- نو روزی شاد و سالی همراه با آزادی ایرانیان از زندان بزرگی بنام ایران باشد.

نو  روز  بر  همه  شما  خجسته  باد

۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه


نرخ گذاری  دختران ایرانی توسط آستان قدس رضوی

این نوشتار را که ملاحظه می کنید نشانگر اوج سقوط اخلاقی ، فقر ، فلاکت و  بدبختی ملت ایران است بدست تازیان اشغالگر جمهوری اسلامی که  باید آن را قادسیه دوم نامید.

می دانیم دوستی احمدی نژاد با هوگو چاوز رئیس جمهور رذل ، عیاش ،  زنباز و قمار باز ونزوئلا که تازگی بدرک واصل شده است. بخاطر  سرمایه گذاری   احمدی نژاد در ونزوئلا بوده است.

شرکت کیسون که یک شرکت ایرانی است و پروژه های ساختمان سازی متعددی در ونزوئلا دارد.  مسئول ساختن امامزاده هوگو چاوز در کاراکاس پایتخت ونزوئلا شد. جالب است بدانیم نقشه این امامزاده بر اساس مرقد امام رضا در مشهد می باشد. همان امامی که به رضا کفتر باز مشهور است و  توسط  رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در کنار مرقدش خانه های عفاف بخوانید فاحشه خانه های اسلامی برای دختران 12 تا 35 ساله  دایر کرده و کودکان خرد سال معصوم  ایرانی یعنی ناموس من و تو را در آنجا به فاحشه گری وادار می کنند. تا چنانچه زوار شهوت پرست  امام رضا با دیدن عظمت گنبد و بارگاه حضرت به هیجان آمده و شهوت بر او غلبه کند ناراحت  نباشند  با هم بستر شدن با دختر بچه ها در محل امن خانه های عفاف و  زیر نظر مأمورین آستان قدس رضوی که مرا قبت و مواظبت می شود با خیالی راحت کام دل از کودکان معصوم و بی گناه گرفته بقول معروف با  استخوانی سبک شده به پا بوس امام بروند. البته دختر بچه های معصوم نرخ گذاری شده اند تا مبادا  توسط سودا گران ، اجحافی به مهمانان امام  نشود. این نرخ گذاری برای دختر بچه های 12 تا 35 سال  بشرح زیر است.

 صیغه یک روزه 50 هزار تومان

 صیغه دو روزه 100 هزار تومان

 صیغه سه روزه 150 هزار تومان

 صیغه ده روزه 300 هزار تومان

 اگر با کره باشند 100 هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد. البته باید بدانیم این نرخ ها بخاطرحرمت زوار امام هشتم از تخفیف زیادی بر خوردار است.

  از همه مهم تر این است که خانه های عفاف موظف اند  در صدی از این  پول را  به  حساب آستان  قدس رضوی  واریز کنند.

. نکته قابل توجه در این است چرا طرح گور هوگو چاوز بد نام  باید مانند  امام کفتر باز و شکمو  باشد که ندانست انگوری که می خورد آلوده به سم است.

ای جبهه ضد ملی ها. ای  توده ای های بیوطن بچه استالینی و ای مجاهدین و روشنفکران تو خالی پر مدعا که ایران و ایرانی را به این روز انداخته اید خجالت بکشید.  دست از پهلوی ستیزی بردارید. به نجات ایران و ایرانی  بیندیشید.

براستی جا دارد به جای اشک خون گریست.  توجه شما را به شعر زیر جلب می کنم.

داد رسی نیست

در شهر نگر دادرسی نیست               در  دهکده  فریاد  رسی  نیست

ما با چه کسی حالت بیمار بگوئیم            یا شمه ای از محنت و آزار بگوئیم

        هر بادیه ای جرگه تازی شده بر پا          در سوگ عرب معرکه و تعزیه بر پا

        بت خانه تازی هدفش مسجد و منبر        عمامه  بسر، شیخ  دغل    بانی  منبر

        فریاد مکن  نازنینم  دادرسی نیست          سوختیم ز بیداد کسی را مددی نیست

        هر کس زبانی به شکایت بگشاید           در کنترل حاکم اسلام  به اعدام کشانند

         پس  کیست  قفس  را  بگشاید               این مرغ ستم دیده را آزاد نماید

       ای بیوطن  برو می بزن و جشن بپا کن      فکر نجات وطن  از کله بدر کن.

به امید بیداری و آگاهی و  رستاخیز ملت بی یار و یاور ایران

 

۱۳۹۱ اسفند ۱۴, دوشنبه


بررسی  حمله  اسرائیل  به  ایران

آقای نا تیا نا هو نخست وزیر اسرائیل بعد از پایان بنشین و پاشوری گروه 5 +1 در قزاقستان گفت ایران باید مجازات نظامی شود.   

وزیر دفاع اسرائیل آقای اهود باراک در مصاحبه با تلویزیون آلمان در رابطه با لزوم حمله به ایران و نابود کردن تأسیسات هسته ای اظهار داشت،  دولتمردان اسرائیل برای امنیت مردم اسرائیل ناگزیر است   تأسیسات اتمی ایران را نابود کند.

البته تأمین امنیت مردم، وظیفه هر دولت متعهدی است و این گفتار بخودی خود عمل قابل انتقادی نیست. مشکل در این است  دولتمردان اسرائیل به بهانه امنیت کشور خودشان هر عمل تجاوز کارانه و فاجعه باری را می توانند  توجیه کنند.  ولی متأسفانه دولتمردان اسرائیل در قالب استعمارگران و زورگویان در آمده رفتار و گفتار خود را بر پایه عوامفریبی تنظیم می نمایند. و برابر آمار دولت اسرائیل یکی از منفورترین دولت ها است.

دولتمردان اسرائیل اگر فراموش کرده اند باید بدانند ملت ایران فراموش نکرده اند که در جنگ   تحمیلی عراق  به ایران  با فروش سلاح و لوازم یدکی و جنگ افزار به جمهوری اسلامی  نه تنها  تنور جنگ را گرم نگه داشتند. بلکه یک  میلیارد دلار پول به جیب زدند. آقای ناتیاناهو و اهود باراک در این معامله جان ملت ها بخصوص کودکان و جوانان معصوم ارزشی نداشت؟ شرم بر شما باد

آقای اهود باراک حتماً می دانند در جنگ جهانی دوم ایران بود که به بسیاری از یهودیان  بیگناه فراری اروپا را ، در خاک خود پناه داد. پیشینه حضور یهودیان در ایران به 2500 سال پیش می رسد و فراموش کرده اند کوروش هخامنشی چه خدمت شایسته ای به یهودیان اسیر بابل انجام داده است. حالا باید پادو هایتان یعنی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را وادار کنید به بهانه سد سیوند آرامگاه کوروش را از بین ببرند؟ تف بر شما باد.

همه یهودیان جهان بخصوص کلیمیان ایرانی برای من بسیار گرامی و از جایگاه والائی برخوردارند. ولی هرگز نمی توانم یاوه گوئی های شمون پرز و بنژامین ناتیاناهو و اعمال و رفتار دولتمردان اسرائیل را بپذیرم.

سردمداران اسرائیل گویا دارای چنان اشتهای سیری ناپذیر در تجاوز به حقوق و سر زمین های   دیگرانند.  تصرف   سرزمین های  فلسطین  عطش آن ها را خاموش نمی کند و چشم طمع به صحرای سینا در مصر و کشور ایران دارند. رهبران اسرائیل  قوانین و مقررات جاری بین المللی را بکلی کنار گذاشته، حتی به رأی دیوان عالی اسرائیل که خواستار توقف خانه سازی در وست بانک را نادیده گرفته و به خانه سازی ادامه داد، و قانون جنگل را پایه اعمال خود قرار دادند، حتی قصد دارند این تجاوزات  علنی را در سر زمین های دیگر اعمال کنند و خواستار گسترش آن و آتش افروزی در سراسر منطقه خاور میانه اند. دولتمردان اسرائیل جواب دهید.

مقامات  اسرائیلی که  حمله به خاک کشور دیگر   و هر شیطنت  و  آتش افروزی را بهانه جلو گیری از وقوع هولاکاست دیگری توجیه میکند، باید بدانند کشتار نازیسم هیتلر یکی از بزرگترین و  وحشیانه  ترین و  فجیع  ترین  جنایات  در تاریخ بشر است. ولی این دلیل نمی شود که دولت اسرائیل به ایران حمله کند و مردم بیگناه  را به قتل برساند.

چند سوال مطرح است که باید دولتمردان اسرائیل جواب دهند:

 چرا نماینده اسرائیل خانم روت. بن. دیوید در نوفل لوشاتو با خمینی گجستک ملاقات کرد؟ برای این بود که نظر مساعد اسرائیل را به خمینی اعلام کند.

 بعد از خروج  محمد رضا شاه  از ایران  چرا  48  خلبان  اسرائیلی  با  هوا  پیمای ( العال AL .  EL ) وارد   ایران شدند؟ برای اینکه با  همکاری آخوند   علی اکبر  هاشمی   رفسنجانی 48 هوا پیمای جت جنگی اف. 14 را از ایران دزدیدند. اسناد بسیار  زیادی در مورد همکاری دولتمردان اسرائیلی با مقامات رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی که او را بصورت لو لو و غول درآورده اید در دست است. اسرائیل در روی کار آمدن  رژیم جانی، ددمنش و  واپسگرا جمهوری اسلامی همکاری بسیار داشته است. دیگر چه مرگتان است و از جان ملت ایران چه می خواهید. این بازی ها بس است. دولتمردان اسرائیل تصور می کنند دیوار فراموشی ملت ایران بالا آمده است. هرگز چنین نیست. توصیه ما به مردم اسرائیل این است. زمانداران خود را وادار کنند دست از توسل به خشونت و حمله به ایران باز دارند و با ملت ایران بپاس خدماتی که به قوم یهود در طول هزاران سال کرده اند همراه گردند تا مردم ایران فرصت کنند و رژیم واپسگرا و ضد بشری تازی پرست را سرنگون کنند و یک حکومت ملی  دموکرات  و  صلح  جو  را  بوجود آورد. این طریقی است که می تواند ضامن بسیار مؤثری برای صلح و امنیت و همزیستی مسالمت آمیز برای اسرائیل و منطقه خاور میانه گردد. این بحث ادامه دارد. پایان